Caută

Translate

duminică, 27 octombrie 2019

Colecție TEHNICĂ III


Să ne jucăm puțin de-a controlorul de trafic:























 Ca și precedentele (cel cu expoziția filatelică și cel cu congresul poștal) nici acesta nu prea are legătură directă cu subiectul...dar așa cu mantinela parcă-parcă


Mig

Spoiler alert : cu prima ocazie MAI SUS, MULT MAI SUS !


Povești pseudofilatelice:
Prin 77 încă nu  fusesem contaminat de peticele de hârtie dantelată dar cumva drumurile ni s-au intersectat. La ușă mă aștepta „fratele de cruce”, iar eu trebuia cumva să-i plasez Clasorul deoarece urma să facem ceva afaceri. Fiind vară îmi era imposibil să-l ascund sub tricou așa că am improvizat.
- Unde te duci cu perna?
- Hei! unde te duci?
Ascunsese-m clasorul într-o pernă și căznindu-mă să o car trecui prin dreptul bucătăriei (care avea ușa deschisă) unde mama și posesorul clasorului alegeau orezul (o practică obligatorie dacă țineai la dinți  și sănătate).
... tranzacția n-a mai avut loc