Caută

Translate

vineri, 11 octombrie 2019

Colecție - TEHNICĂ I

Colecția Tehnică un loc pe post de depou, garaj, port sau hangar adică chestii predispuse la ruginire,corodare sau consum de resurse naturale.

În secolul XXI încă se încearcă descoperirea lu` Jack Spintecătorul însă pentru „Crima din Orient Express” s-a găsit vinovatul. Acesta este POLUAREA.

Din ce am observat, în orice localitate (sătuc, comună, orășel ) există o întâmplare adevărată conform căreia la prima apariție a balaurului/calului de foc/drăcoveniei pufăitoare etc. un grup de săteni a presărat fân înaintea dihaniei.





































...nu-i nici birjă, nici tramvai.
...Trenul galben fără cai...



P.S. Evident că există și un rătăcit de turmă


Oarece povești feroviare știu și eu, contemporane cu garnitura de timbre :
Dintre activitățile favorite era urcatul în tren, în timp ce acesta se afla în mișcare. Garniturile efectuau manevre fiind asaltate de găști de copii, urcatul și săritul din mers erau activități la ordinea zilei. Într-o zi de vară am fost reperat, urmărit, momit ...odată ajuns în casă s-a declanșat iadul, astfel în timpul bătăii am fost nevoit să scriu : Jur că nu mă mai urc în ten niciodată! Jur că nu mă mai urc în ten niciodată! Jur că nu mă mai urc în ten niciodată! Jur că nu mă mai urc în ten niciodată! etc.

Chiar dacă după o perioadă jurământul a fost încălcat, tocana aceea m-a ajutat să înțeleg că există un mare pericol legat de calea ferată (și nu mă refer la corecția parentală).


Spoiler alert :  Next (așa cum se vede la final) se lasă cu ridicare de la sol până sus-sus în văzduh;

Acuma să vă vând un pont după care m-am ghidat în tumultoasa activitate de filatelist:

Niciodată să nu ții ouăle în același coș, adică sub nici o formă „colecția” nu trebuie să împartă clasorul cu „schimbul”
Corolar : în opt cazuri din zece, partenerul de afaceri își va dori timbre din colecție, refuzul va duce la răcirea relației și ai să descoperi că și el are zone „ăstea nu!” sau valoarea lor crește nejustificat.