Caută

Translate

miercuri, 23 octombrie 2019

Colecție DIVERSE IV

Cumva vegetalul tinde să se asocieze (vezi legături, salate, plafar etc.) și astfel m-am trezit (pe principiul că atât timbrele cât și plantele se păstrează între filele cărților) cu ditai ierbarul.



































Fratele meu colecționa timbre, așa încât geneza pasiunii mele are o explicație. Era un clasor tip A4, coperta maro și pe colțul superior stâng avea ștanțată o marcă poștală cu o minge de baschet..sau fotbal, clasor ce nu a supraviețuit (și contrar aparențelor, nu a fost vina mea). Mare lucru nu-mi mai amintesc dar știu că avea paginile negre și avea niște serii incredibile cu autoturisme tip 1950, ceva țară arabă, în competiție.

Legat de acest clasor am o poveste cu adevărat deosebită dar pentru asta trebuie să căutați prin capitolele dedicate Colecției Tehnica.


Aici la B.D. au să intre și din lotul „schimb”, consecutiv cu abandonarea „Gros-plan” în favoarea cadrului de ansamblu.