Caută

Translate

miercuri, 25 martie 2020

Atenție, Cioburi !


Oare  naufragiatul aruncă sticla cu S.O.S-ul  sperând că cineva o să-l salveze ?
Cred că speranța de salvare nu este în top ten, personal consider că este un fel de „ți-am zis eu”.
Alde „ți-am zis eu” am tot avut dar fie temele au fost fără miză, fie momentul afirmației a fost prematur chiar și pentru o ipoteză sau pur și simplu nu a depășit condiția de premoniție  introvertită.
- Da un exemplu de mostră, n-aveți?
Ba da.

În fine, am convingerea că COVID -19 încă n-a ajuns la noi, în sensul că ceea ce trăim acum este doar buzduganul trimis de zmeu. Fiind majoritar ortodocși, Săptămâna Patimilor pare un titlu la prima mână a vremurilor grele care ne așteaptă. Din fericire, de această dată, nu este pusă la îndoială supraviețuirea noastră, dramele fiind doar la nivel individual.

Deși acum pare profund greșit, amoral și grotesc, Pandemia din 2020 o să fie benefică omenirii și nu mă refer la beneficiile pe care le are orice catastrofă aviatică asupra siguranței zborului, mă refer efectiv la revigorarea națiunilor. Pe plaiuri mioritice este cunoscută sintagma decreței , nu m-ar mira ca la nivel global generația milenarilor să prezinte o subgrupă ...Schillaci (remember Salvatore Schillaci ;) ).