Caută

Translate

vineri, 18 septembrie 2020

Colecție SPORT XVIII

 Bă, care MĂTA TE JOCI LA SETĂRI!!!!!e$%$we^$%^v$&e$%btrve$tgf Mătii! dfkaggprtpago j ngvk zk Răniții awdfewfjopUW9urihfrkgfotjjkmfkv #@##$@%#% și Pansații lui Străbunicăta vitregă!!!




Să ne imaginăm că este vorba de alt deget ! 
Pulsează un mesaj că maximul de foto ce pot fi încărcate este 20.....în condițiile în care este un adevărat calvar să postezi o poză, să bagi un text și apoi să revii cu poza 2 etc.
Nu mai vorbesc de cuvintele cheie, aici joci un fel de „mimă„ cu prostul care este la butoane.

Categoric o să treacă ceva timp până am să revin aici, partea bună este că simt toată apa băută pe ziua de azi cum se preface în bere...așa de tare mă spumează situația asta.















Acestea sunt niște resturi, oricum mi-a pierit tot cheful. Ideea este să închid acest capitol și să trec la lucruri serioase că mi-am luat un clasor nou (adică el este second-hand) și am să pot decongestiona olecuță situația. În paralel am descoperit o sursă extrem de tentantă pentru timbre și cumva o mică flacără a început să pâlpâie. 

!@@$%^&%&*^R^^&*^* Blogger !@$%#%^$&*^&